hopman-wonen_nieuws

Internet problemen oplossen

Ervaart u problemen met uw internet? Dat is erg vervelend! Via dit formulier kunt u melding maken van uw probleem. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op voor een oplossing.

[x] Helpdesk - Internetproblemen
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Let op: Dit formulier is alleen van toepassing als u over een internetsignaal beschikt die door de verhuurder wordt verzorgd. Heeft u een eigen abonnement afgesloten, dan dient u direct met uw provider contact op te nemen.

Kijk voordat u een melding maakt of uw provider een storing of onderhoud heeft

Ziggo
Klik hier voor de handleiding van Ziggo.

KPN
Klik hier voor de handleiding van KPN.

Delta
Klik hier voor de handleiding van Delta.

Staat uw provider er niet bij?
Klik hier voor een overzicht van alle actuele storingen.

Wat is het adres van de woning?

Adres niet gevonden, controleer uw postcode en huisnummer.

Heeft u het modem een reset gegeven?

Instructie: U kunt dit doen door de reset button op het modem ca. 10 seconden lang ingedrukt te houden zodat het modem kort uitvalt en volledig opnieuw opstart. Dit proces kan even duren, omdat eventuele updates gelijk het modem ingeladen worden. Soms duurt dit ca. 10 minuten duren.

Hoe kunnen wij u bereiken?

Het laatste nieuws
Verdwijnen van tijdelijke huurcontracten een goede zaak?
De bouw is van start! Hopmans Groep ontwikkelt 24 huurappartementen in Bergen op Zoom
Huur indexering in de vrije sector aan banden
Wet “Goed verhuurderschap” in voorbereiding
Wetsvoorstel goed verhuurderschap ingediend bij de Tweede Kamer
Wij staan voor u klaar

Meer weten over
huren of verhuren?

Heeft u interesse in huren of het verhuren van een woning? Ons team staat klaar om u te helpen met eventuele vragen. Bel ons direct, of dien een terugbel verzoek in.

Bel ons direct

Op werkdagen van 9:00 tot 17:00 uur

Wordt u liever gebeld?

Plan een terugbelverzoek

Wij bellen u terug

Kies hieronder een moment waarop wij het beste kunnen bellen.

[x] Terugbelverzoek